info@farab-zist.com

ارتقاء ظرفیت و افزایش راندمان تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت 500 متر مکعب در روز

بازدید: 404 بازدید

در این طرح فاضلاب تولیدی یکی از صنایع تولید الیاف وارد تصفیه خانه موجود می گردید. ظرفیت تصفیه خانه به دلیل طراحی غلط جوابگوی میزان فاضلاب تولیدی نبوده و از طرفی بار آلی بالا و متغییر تولیدی موجب ایجاد مشکل اساسی در تصفیه خانه گردیده بود به طوریکه میزان BOD و COD خروجی از تصفیه خانه همواره بسیار بالاتر از حد استاندارد بود.

مشخصات تصفیه خانه فاضلاب:

  • ظرفیت: بین 200 تا 500 متر مکعب در روز
  • COD ورودی: بین 700 تا 4500 میلی گرم بر لیتر
  • فرآیند تصفیه به کار رفته: پیش ته نشینی،ABR و MBBR

پس از عقد قرارداد افزایش ظرفیت و ارتقاء راندمان شرکت مهندسی فراب زیست فراز اقدام بررسی میزان تولید فاضلاب، بار آلی ورودی، شرایط و امکانات موجود نمود و با بررسی شرایط با کمترین هزینه و کمترین تخریب در تصفیه خانه اقدام به افزایش ظرفیت و ارتقاء راندمان نموده به طوریکه در حال حاضر خروجی تصفیه خانه بسیار پایین تر از حد انتظار کار فرما می باشد. و از خروجی تصفیه خانه به عنوان آب ورودی خط تولید استفاده می شود و 100% آن بازیافت می گردد.

به دلیل پیچیدگی راهبری این تصفیه خانه دفترچه راهنمای اختصاصی برای تصفیه خانه آماده شده و تحویل اپراتور مجوعه گردیده است و همین طور اپراتور بصورت میدانی آموزش دید. در طول مدل تحویل موقت تصفیه خانه زیر نظر کارشناسان این شرکت به صورت مستمر کنترل و راهبری می گردید تا تصفیه خانه در کوتاه ترین زمان به حداکثر راندمان خود برسد.

شرکت مهندسی فراب زیست فراز متخصص در امر طراحی و تولید انواع تجهیزات تصفیه فاضلاب آماده ارائه مشاوره و خدمات در امر تهیه و نصب و راهبری انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی میباشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

3.7 / 5. 3

دسته‌بندی نمونه پروژه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//