info@farab-zist.com

مزایای استفاده از پکیج و سیستم تصفیه فاضلاب

بازدید: 355 بازدید

یک سیستم تصفیه فاضلاب، پساب را از توالت، سینک ظرفشویی، ماشین لباسشویی، حمام و سایر وسایل خانگی یا صنعتی مصرف کننده آب دریافت و ذخیره کرده و پس از تصفیه، فاضلاب آن را دفع می کند. هنگامی که ما در مورد یک سیستم تصفیه فاضلاب صحبت می کنیم، معمولا منظورمان فقط مخزن سپتیک نیست، بلکه لوله های همراه، تخلیه، مناطق نفوذ و اتصالات که اطمینان حاصل می کنند که آب به درستی تصفیه و تخلیه می شود نیز بخشهای دیگر این سیستم تصفیه هستند . بسیاری از ساختمانهای مدرن سیستم خود را برای تصفیه فاضلاب در محلی در همان ملک و زمین خود تعبیه میکنند. مزایای زیادی برای سیستم تصفیه فاضلاب مدرن وجود دارد.

مزایای استفاده از پکیج و سیستم تصفیه فاضلاب

مزایای استفاده از سیستمهای تصفیه فاضلاب

پیشگیری ازبیماری های بالقوه

سیستم های تصفیه پساب ها و فاضلابها ، باکتری های ایجاد کننده بیماریها را از بین می برند و موجودات مضر را می کشند. این سیستم قبل از اینکه فاضلاب مخزن را ترک کند و وارد زمین شود آلاینده ها را فیلتر می کند. این فرایند فیلتر کردن، از ورود بیماری به منابع آب و یا رسیدن به گیاهان و حیوانات مزرعه جلوگیری میکند.

هزینه کم

سیستم های فاضلاب اگر آنها به درستی نگهداری شوند میتوانند تا 15 سال عمر کنند. پکیجهای تصفیه فاضلاب یک ابزار بسیار مقرون به صرفه برای تصفیه آب و زدودن باکتری های ناخواسته هستند. همچنین در بسیاری از مناطق کمک های مالی و یا دیگر اشکال کمک های مالی در حال حاضر برای کمک به شما در خرید سیستم فاضلاب وجود دارد.

حداقل میزان پخش بوی نامطبوع

در مقایسه با سیستم های پیشین، سیستم های تصفیه آب مدرن، بوی کمتری را منتشر میکنند. چیزی که اغلب افراد را از سرمایه گذاری در مخزن سپتیک (سپتیک تانک) یا سیستم مشابهی دور میکند، این است که آنها نمی توانند بوی نامطبوعی را که اغلب اوقات از آنها منتشر میشود را تحمل کنند. پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی وقتی که از آنها به خوبی مراقبت شده و رسیدگی شوند این مشکل را نخواهند داشت.

بدون قبض آب

هزینه های آب یک واقعیت تاسف آور در بسیاری از کشورها در جهان امروز است. اگر سیستم فاضلاب خود را در همان محل سکونتتان دارید، مجبور نیستید بابت صورت حساب های آب نگران باشید. آب پمپاژی به سیستم با هزینه بسیار کم انجام میشود، بنابراین شما قطعا در این زمینه در هزینه صرفه جویی خواهید کرد.

حداقل میزان نیاز به نگهداری

سیستم های تصفیه فاضلاب مدرن نیاز به نگهداری بسیار کمی دارند و بسیار طولانی تر از مدل های قدیمی تر عمر میکنند. بسته به نوع استفاده، یک سپتیک تانک یا همان مخزن سپتیک ممکن است هر 2 سال یکبار نیاز به لجن زدایی داشته باشد و بازرسی های تعمیر و نگهداری تنها هر 2-3 سال انجام می شود. شما می توانید بررسی های کوچک خود را در این میان برای برخی از مشکلات احتمالی کوچک انجام دهید.

شکستن سریعتر جامدات

بیشتر سیستم های مدرن فاضلاب سیستم های هوازی هستند که توانایی تجزیه جامدات را بسیار سریع تر از سیستم های قدیمی تر دارند. بنابراين گرفتگی و انسدادها کمتر اتفاق می افتد، لجن زدایی کمتر از حد مورد نياز است و مواد جامد كمتر آب زيرزميني و زمینهای زهكشي را آلوده مي کنند.

هدررفت کمتر

مخازن سپتیک مدرن به اندازه خطوط اصلی فاضلاب آب را هدر نمیدهند. هیچ مازاد پسابی برای تصفیه فقط برای یکبار استفاده از توالت و یا یک بار استفاده از لباسشویی وجود نخواهد داشت. آب استفاده شده به طور مستقیم به زمین بازگشته و به طور طبیعی فیلتر می شود.
خرید سیستم و پکیج فاضلاب در حال حاضر امکان پذیری بیشتری دارد و پیشرفت های تکنولوژی به سیستم های مدرن اجازه می دهد که محیط زیست سازگارتر، اقتصادی تر و راحت تر در مقایسه با مدل های قبلی حفظ شوند. مزیتهای ذکر شده در بالا فقط برخی از دلایل بسیار زیادی است که چرا سرمایه گذاری در یک سیستم فاضلاب می تواند یک تصمیم بسیار موثر و هوشمند برای خانه شما و یا کارگاه و کارخانه صنعتی شما باشد.

فراب زیست فراز با تجربه ی چندین ساله در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، راهبری و تامین تجهیزات انواع فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت میکند و پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی، بهداشتی و … از تخصصهای اصلی این شرکت میباشد.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

دسته‌بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//