info@farab-zist.com

آشغالگیر های چنگک پیستونی (بالارونده)

بازدید: 354 بازدید

آشغالگیر میله ای نوع چنگک پیستونی حرکات شخص تخلیه کننده ی آشغالگیر به وسیله ی چنگک را تقلید می کند. چنگک به طرف کف آشغالگیر حرکت کرده، با میله ها جفت شده و آشغال های جمع شده را به طرف بالای آشغالگیر یعنی محل تخلیه آن ها هدایت می کند. در طراحی اغلب آشغالگیرها، برای چنگک از مکانیسم محرکه چرخ دنده ای استفاده می شود. موتورهای گرداننده یا از انواع برقی مستغرق و یا از انواع هیدرولیکی هستند. یک مزیت عمده آن ها این است که تمامی قسمت های نیازمند تعمیر بالاتر از سطح آب قرار داشته و بدون نیاز به خشک کردن کانال (قطع عبور جریان) به آسانی قابل بازبینی و تعمیر هستند.

آشغالگیر های چنگک پیستونی
آشغالگیر های چنگک پیستونی

خاصیت تخلیه و بازگردش به جلو، به حداقل رساندن عبور جامدات است. این آشغالگیر به جای چنگک های چند گانه که در دیگر آشغالگیرها استفاده می شود، دارای تنها یک چنگک است. در نتیجه آشغالگیرهای چنگک پیستونی احتمالاً عملکرد محدودی در بارهای سنگین پشت آشغالگیر، خصوصاً در مجاری عمیق در محلی که “طول” زیادی مورد نیاز است خواهند داشت. بالا بودن خطای مجاز کلی در تطبیق مکانیسم چنگکی می تواند استفاده ی آن را محدود کند.

شرکت مهندسی فراب زیست فراز تامین کننده انواع تجهیزات تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی و متخصص طراحی و ساخت انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی میباشد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

5 / 5. 1

دسته‌بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
//